torsdag 20 november 2008

Och så ett till....

Ja är man hemma och har tråkigt då blir det lätt många inlägg!!!
Nu är det äntligen slutet på denna dag. Vi har haft en rätt trisst dag!! Var hos läkaren, handlade en massa vinare till min mormor (som jag ska fylla en korg med) surfat runt på nätet. Alicia har inte lekt så mycket idag.... satt lite i köket med mig och så.... Har inte ens provat att ge mat idag mer än flarra. Nu sover trollungen äntligen. Somnade vid 22 tiden och jag har inte hört henne hosta!! Kan Molipekt redan ge resultat... hmmm läkaren sa att det skulle visa sig om några dagar... jaja ... jag klagar inte.... håll tummen för att det blir en natt utan host host.

Morgondagens agenda ser ut som följande.
Lugn morgon
moster Katta kommer hit för hoppningsvis.
Är det fint väder?? I så fall en promenad.
Mot kvällen blir det en biltur över till Sandra och Ali på middag =O) Åh ska bli så kul å se Sandras mage!! Den lär ju vara rätt stor nu.... hon har ju inte så långt kvar!! ca. 2 månader!!

Nä bäst att gå å lägga sig tidigt så att man får sova... om man nu får det..... jag behöver det iaf!

Inga kommentarer: