söndag 23 november 2008

God natt!

Ja god natt då!! Är för trött för att lägga in bilder å sånt från dagen....
Kommer i morgon. Vi hade iaf. en jätte trevlig 90 års kalas dag. Sen hyrde jag och Patrik en jätte läskig film. Fan vad bra den var THE MIST! Skit läskig! och så har jag varit duktig och dammsugit nedervåningen (ibland önskar man att man bara hade en våning!)

I morgon vet jag inte vad som händer. Hade tänkt gå på sats dans passet men så ringde en kompis idag och frågade om jag inte ska vara med i deras "sy junta" haha..... lära sig virka å sy å så... jag kan ju noll om detta och det kanske är bra att kunna nu när man har barn?? Hmmm tror jag ska gå på det iaf. Appropå virka så gjorde Alicias mormor en jätte söt boll (som hon hade virkat, jag visste inte ens om att min mamma kunde virka.... hon har aldrig virkat någon boll till mig... men hon känner väl att hon är mormor och mormödrar ska kunna sånt eller?) Iaf, bollen hade öron och svans och Alicia älskar den verkligen !!!

GOD NATT!

1 kommentar:

Unknown sa...

ruskigt sjukt slut på den filmen ;-)