måndag 10 november 2008

BILDER!!

Med mamma på träningen

Nu e det jul igen..... får se om detta blir till julkortet

Fars dag frulle

På babysim

Ikväll innan läggdags... mormor var ju på besök så då blir man såhär glad!
Måste säga att jag blir så jävla lack!! På barnmässan så fotade jag Smulan i svart vitt. Det kostade 100 spänn för att de gjorde det och så skulle man få hem lite små provbilder som man sen får beställa från. Visst tänkte jag... det är ju ok. Vet ni vilka jävla priser de tar!! Jag framkallar i vanliga fall hos Fuji. de tar typ 65 öre för en vanlig bild. Den här studion tar (håll i er!!)175kr!! En förstoring på 30x45 hos Fuji kostar 29kr hos den här studion kostar det för en i format 30x40 650KR. Lägg då på den jävla hundirngen man fick pröjsa på mässan för att de skulle fota...... Ok det är i svart vitt men det är det hos Fuji också. Jag kommer nog iaf beställa någon bild för de är ju ganska så fina... men fan vilka jävla ockerpriser... så om ni ser något med STUDIO APELSIN.... håll er borta om ni inte har feta plånkor!!

2 kommentarer:

Mitt liv som Caroline sa...

Åhh va härligt ni ser ut att ha det. Hon är så söt er lilla tomteflicka! Går det bra på babysimmet? Har ni många träningspass där barnen får följa med? Vi har inget sånt i Kalmar tyvärr :-( Antar att du då har möjlighet att träna med jämna mellanrum?! Allt bra med er annars?

Anonym sa...

Fina bilder!

Tyvärr kostar det så mycket i "riktiga" studios. I vanliga fall så kan en fotostudio även ta en summa på typ 1000:- för att utföra fotografering. I detta brukar det inte ingå ngn bild.... men visst, det är DYRT! Det håller jag med om. Vi väntar på bilderna från Stjärnstudio vi.

KRAM!