söndag 16 november 2008

Åter söndag kväll

Ska snart tända lite ljus...
Babysimmet gick bra... Alicia var helt färdig efteråt och somnade i bilen. Åkte till Ikea för att byta ramen vilket gick bra. Storhandlade på Citygross och hittade där en hoppgunga för 300kr som var så så söt. Hem och packa upp och Alicia provhoppade..... haha nya barnvakten säger jag !!

Jag lagade älgskavsgryta till middag och nu ska vi tända lite ljus och dricka julmust.

Fan jag blir så sur på Alicia. Hon älskar sina flarror men så fort man kommer med mat och gröt så tvärvägrar hon och blir skitsur på mig. Vi gav henne risgröt när vi åt men jävlar vad hon blev sur och var arg under hela pappas och mammas trevliga söndagsmiddag *SUCK* Sen gick patrik och gav flarran.... hon blev knäpptyst och somnade sen..... VARFÖR VILL UNGEN INTE ÄTA MAT/GRÖT???
(hemma hos Josse, när Josse gav var det inga problem) Undrar om hon är anti att mamma eller pappa ger henne mat??....

Alicia hostar fortfarande lite... får se hur det blir i natt...

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

snart kommer mosterkatta och ska mata alle-balle, det ska inte bli några problem ;)

gaaah jag vet inte vd jag ska ge mormor i present, har knappt nå pengar heller... :(