torsdag 27 november 2008

På bättringsvägen

Ja inget mer kräkandes sedan förra natten. Tog en alvedon igår och har sovit bort febern verkar det som. Orkade se Greys athonomy igår och såg även klart Hancock igår..... den filmen var ju jätte bra tycker jag!! (för att vara en lite konstig film).Patrik blev dock hemma idag med då jag känner mig kraftlös och har sovit en hel del idag (gick upp vid 10 värsta lyxen!) Ska ta en dusch och tvätta alla lakan om ett tag tänkte jag. Vill ta bort alla äckelbasilusker nu. Har fortfarande ingen direkt apptit så jag ska nog koka mig en potatis till lunch idag..

Alicia har sovit jätte länge nu på förmiddagen. Sover fortfarande.... hon har börjat med att sova oftast 2ggr på dagen med 1-1,5 timme åt gången.

Patrik berättade att Alicia har börjat förstå gåstolen nu. Haha hon tar sig framåt. Har själv inte sett det än men övning ger färdighet... ska bli kul att se.

Patrik och Alicia ska ta en promenad idag över till Farfar för att installera en comhem box. Då blir jag själv hemma ett tag. Skönt.

Tack för alla söta omtankar som jag har fått!! <3

Inga kommentarer: