fredag 14 november 2008

Lugn dag idag

Ja idag blir det en till lugn dag. Ska ge oss ut på en promenad strax. Idag hoppade jag frulle för att göra en tidig lunch ist (feta, ägg avocado sallad med en massa goda frön i) Ikväll ska vi i väg till Josse & Jonas Ska bli trevligt... blir nog dessvärre pizza till middag men men det kan inte hjälpas....

Igår bakade jag chokladmuffins. Det stog att det skulle bli 12 normalstora.... men när jag vad klar blev det bara 6 st.... fattar noll men rätt goda var de.... tar med dem ikväll tror jag....

Nää... en tur till Farsta blir det nog.. måste försöka hitta ramar till mina förstoringar... Smulans gammel mormor fyller ju 90 år om någon vecka så vi ska ge henne en förstoring på Smulan samt en massa vinare och lite annat smått å gott... tänkte göra en fin korg med allt.

Ska ta lite mer sallad å sen bär det av.... ja just det måste diska de där jobbiga flarrorna också.... känns inte som man gör något annat....

3 kommentarer:

Mitt liv som Caroline sa...

Jasså va roligt, ja dom går väl på samma kurs fröknarna haha. allt bra med er annars? Kram

Anonym sa...

Yorrik.se tror jag det var :D

Anonym sa...

Skönt med en lugn dag för er. Vi skulle behöva ha en dag med ös vi....

KRAM!