onsdag 12 november 2008

OTROLIGT SKÖNT!

Ja idag är man utvilad!! Alicia somnade vid 20 tiden igår... drömde några mardrömmar så man fick trösta henne.... Vid 3 i natt lika så. Så jag tog över henne till våran säng och somnade om... vi sov till 9 i morse!! Fatta att hon inte hade vaknat och ville ha mat??!!! Hoppas det här håller i sig .... vore skönt! Så har mamma tagit en lång dush och Smulan har badat. Vi tränade lite på vatten över huvudet och det går ganska så bra.....

Nu äts det frulle här sen ska vi ut och gå med martina. Jag måste till Farsta och köpa en present. Fan jag har ju glömt bort att en vän fyllde år i Oktober... hon har ju flyttat också.... får se vad jag hittar....

Sen ikväll ska jag och smulan in till min kompis som bor i stan..... KUL!!

nepp nu ropar lill tjejen...

Inga kommentarer: