torsdag 6 november 2008

Pusst!

Ja nu har man klarat av dagens pass. Alicia skötte sig ganska bra denna gång så jag var med på nästan alla övningar. Sen tog vi en snabb titt på Ica för att köpa mat till oss båda. Alicia fick ett big pack med ersättning och jag hittade en sallad (Kyckling Feta) den var faktiskt god. Smsade till Martina för att få lite sällskap på den tilltänkta promenaden men vi beslöt att vi skulle fika. Så nu ska jag duscha sen iväg... men vi bor så nära så det är skönt. Ska fixa lite mat till Alicia som sover också... sen var det det där med fot och hand avtrycken jag skulle försöka mig på.

1 kommentar:

Anonym sa...

fan va duktig du är som tränar och står i =) Jo det var ju en bra ide om att matcha kläderna. Men jag funderar på att ha svart och rosa, min kille sklle nog aldrig klä sig i rosa :P Vi får se hur det går. Ni lär ju få höra på tisdag!