lördag 7 mars 2009

Lördag

Ja idag är det Lördag! En ganska så hemsk sådan =O(
Alicia vaknade och jag skulle ha sovmorgon.... mmm visst. Patrik kommer upp igen och säger att Alicia inte vill äta frukost. Jag går ner och provar men det funkar inte. Går och läggerm igen. Patrik kommer upp snart igen och säger att hon har kräkts!! Japp upp igen då.

Så Alicia har kräkis sjuka!!

Men det är inte det värsta!! Igår fick en vän ett hemskt besked. Hennes syster har dött!! Va fan sånt händer inte!!! Hon var bara 22år!!!!!

Ja vad säger man i ett sånt läge?? Jag försökte göra allt. Hennes kille var inte hemma och jag sa att hon gärna fick vara här. Att jag kunde köra henne till hennes familj att jag kunde passa hennes barn. Hon var totalt chockad!! Det märktes. Ja vem skulle inte vara det???

Nu är hon hos sin familj och jag hoppas att de tar hand om varandra. Jag önskar att man kunde säga eller göra något för att det ska bli bra.....

Så igår och idag går mina tankar till henne!! <3

4 kommentarer:

Unknown sa...

usch fy fan vad hemskt! det är fruktansvärt att få ett spnt besked!speciellt i så ung ålder.. Usch blir helt lessen, även om jag inte känner henne :-( :-(

Och stackars A! Vilken jobbig dag..
kramar i mängder!

Christine sa...

Godmorgon! Fy vad hemskt, mina kramar går till henne. Nej sånt får inte hända när man är så ung.
Felicia kräktes imorse oxå. Hon åt en hel portion gröt, sen hostade hon så hon spydde upp alltihop. Hon bajsar väldigt löst oxå. Det verkar som magsjuka.

Anonym sa...

Men oj så fruktansvärt tragiskt.... Finner inga ord.

Hur mår A.?

KRAM!

Christine sa...

Vad skönt att hon inte spytt nåt mer. Felicia har spytt en gång till men det var ganska lite. Hon har ätit dåligt men ändå fått i sig vätska. Har Alicia ätit nåt idag då? Funderar på när man ska ge vätskeersättning??