onsdag 4 mars 2009

ingen lugn stund!

Alicia håller verkligen på att utforska världen. Ingen lugn stund här inte. Hon försöker att klättra på det hon kan och är på allt hon inte får som tex, skor i hallen och sladdar, Vill inte sitta och mysa med mamma inte för då kan man ju missa något... nä utforska är det som gäller!

Igår fick hon en bit smörgås utav mig med smör på. Det var spännande och gott så nu kan hon äta det med... men jag vågade inte ge henne den själv utan matade henne... för annars finns risken att allt är i munnen och blir en enda stor klump

Idag ska vi gå och handla fika för sen får vi fikabesök av min arbetskollega som bor i krokarna. Ja före detta arbetskollega för jag ta och säga för hon är pansionär nu.

Igår vart det träning igen.... så bra muskelpass i globen. Ikväll är det barnfri kväll. Då ska jag träffa Sara och äta lite och dricka lite vin =O) Alicia blir hemma med pappa...

Inga kommentarer: