lördag 14 mars 2009

Flirtis

Japp igår var vi hos gammel mormor. Hon bjöd på lunch på restaurangen i servicehuset. Det var gott. Alicia flirtade som vanligt med alla män och gubbar... (tjejer är inte lika intressant) japp det börjas tidigt. Alla flirtar ju tillbaka också så då få man äta lite i fred utan en vild liten tjej som inte vill sitta i stolen. Sen åkte vi till mormor och morfar. Vi hade med oss middag och stannade där till sent.

Nu sover Patrik, hans sovmorgon idag. Jag gick och la mig vid 12 igår och så vaknade A. vid 4,30 och åt en flarra välling. Vi somnade om och sov till 6,30 men jag är helt slut idag.

Dagens schema är: Farmor och Farfar kommer vid 12 tiden. Måste fixa mat! Sen ikväll är det spel kväll hos Martina och Danne. Måste ju se melodifesteivalen också men jag tycker det är rätt ut tjatad nu när man har hört alla bidragen på radio, utagningen, andra chansen (där de dessutom spelades 1 miljard gånger känns det som) Vad hände med surepricen??? Den där spenningen inför den svenska utagningen. Jag kommer ihåg när jag var runt 7 år och Lotta Engberg med 4 bugg och en coca cola (som sen blev bogalow dansar rockenrola).... på den tiden var det hög spänning!! Ingen hade hört låtarna innan.....

Nepp dags att äta lite frulle. Får se om man ska orka sig på en promenad idag iaf.

1 kommentar:

Christine sa...

Hej! jag blir så trött på det här nu är jag dunderförkyld. Det tar likosm inte slut när man väl blivit sjuk, sen kommer bara nästa sjukdom. Så vi kommer inte ikväll, hoppas vi kan ses nån annan kväll när vi är friska . Hopppas ni får det trevligt. Kram