torsdag 12 mars 2009

Här pluppar det ut tänder

Ja idag har vi varit på tand info. Jag sa att Alicia har 2 tänder där uppe och 4 där nere men nu när jag kom hem har hon visst 4 där upp med ALLTSÅ ( 8 TÄNDER!!! HELT OTROLIGT!!!)

Sen lunchade vi med Christine och Felicia. Trevligt som vanligt. Sen åkte vi ner till Haninge till babyland för att hämta suffletten till vagnen som vi har väntat på sen i början av Januri. Fy fan va arg jag blev när det visade sig att det var fel sufflett som hade kommit. En svart!!.... så vi fick åka därifrån utan någon. Jag sa att jag ville ha kompensation... får se om jag får någon!! Sen handlade vi på Willys....

När vi kom hem mötte vi grannen. Av med all mat och kläder hemma och traska över till dem för att kolla på nya köket. När vi sen kom hem var Patrik jätte orolig. Han trodde det hade hänt någont med A. eftersom allt var hemma och matpåsar stog på golvet.... han hade provat att ringa men mobilen var kvar i hallen.... hehe


Nu ska jag iväg på DansAerobics... ska bli svårt och kul.

8 tänder som sagt.... shit det bara pluppar upp från en dag till en annan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med tänder :-). Inväntar fler hos Hugo också. Men just nu övar vi på att gå, haha.

Irriterande med sufletten....

Anonym sa...

Glömde... Hoppas att dansen gick bra, själv har jag Salsat :-)

Ossian o familjen sa...

OJ OJ!!
Här går det undan minsann...hihi...
Lilltjejen börjar bli STOR ;0)
Härligt med fler gaddar...
KRAAAM!!