tisdag 17 mars 2009

Tisdag

Ja idag är det Tisdag. Sångstund i kyrkan med mamma gruppen men först ett litet besök i Farsta. Ska köpa present till en kompis som fyller år idag. GRATTIS Sandra!

Ikväll blir det träning på Sats. De har medlemskväll ikväll så då får man ta med en kompis. Josse och jag ska gå på Muskel pass hehe... ska bli så skönt. Älskar det passet för man får träningsvärk dagen efter =O)

Igår var vi på viktväktarna (jag och Martina) M. hade varit ganska så duktig medan jag hade skitit i allt i 2 veckor och gått upp 1 kg men nu är det nya tag (och jag ligger ju fortfarande på minus totalt sett!)

A. sover nu så jag ska ta och packa dagens väska.

Tjing tjing

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

och snart kanske jag ska få hålla och leda mammagrupper i kyrkan :)

tänkte bara säga att jag tänker och saknar er! puss