fredag 13 mars 2009

Uppe med tuppen med oanad energi

Inatt fick jag sova hela natten. Vi gick upp vid 5.30. Jag trodde A. skulle äta bra eftersom hon inte åt i natt men det är fortfarande bara någon dl hon får i sig av vällingen.
Kl. är 8 och jag har redan ätit frukost, dammsugit hela nedervåningen och plockat ihop alla leksaker. Ställt i och ur diskmaskinen och torkat av lite bänkar. Känner mig verkligen duktig. Snart är det väl dags för A. att sova igen. Då ska jag lägga mig på soffan och fortsätta på Box 21. Sen verkar det bli en strålande dag. Ska nog ge mig ut på en långpromenad. Köpte godis igår så jag kommer nog inte kunna låta bli att ta.... någon bit iaf.

Nu väntar bara hela övervåningen på att bli dammsuget, sortera alla småkläder i lådor, tvätt att vika in i skåpen, tvätta, damma..... ja det är en hel del att göra.... så nu ska jag fortsätta

Ikväll blir det middag med Mamma och Pappa.

Inga kommentarer: