måndag 30 mars 2009

Heldag med grannen

Ja idag har vi haft en heldag med våran granne. Vi gick ut ur våra dörrar samtidigt i morse vid 9 tiden (har ni sett inledningen till Svensson svensson??? haha det är våran länga det!). Det visade sig att vi båda var på väg till öppna förskolan. Slog följe dit. Där dök även 2 kompisar till grannen upp. Efter ÖF. gick vi och lunchade på Mikel Räv. Helt ok mat. Efter lunchen gick vi hem till grannen och fikade. spelade även lite guitarr hero med hennes son. Alicia älskar deras katt så hon klappade den lite... det är nog den snällaste katten jag har mött. Alicia drog den i morrhåren och den bara blängde på henne. Men så har den vuxit upp med 3 småbarn så den är ju rätt van.

Jag har precis varit och tränat ett power core pass. Det är ett pass med sån där konstig vinglig bräda. Ascoolt men rätt jobbgit och svårt. Får se om jag kan gå i morgon haha.

Nu är det soffan för min del. Sängen tidigt ikväll tror jag.

Inga kommentarer: