lördag 21 mars 2009

Seg dag men nu dax för party

Ja idag har jag varit mer död än levande och jag har haft sån ångest för att jag inte skulle orka gå ut ikväll. Men nu när jag har tagit en lång dusch så känns det bättre. Färdig sminkad och klädd... så skönt!!

I morse gick vi nämligen upp 4,45!!! Sen somnade vi om till 6.30 Var uppe i 1,5 timme tills Patrik vaknade. Sen gick jag och la mig igen och sov till 11 tiden.

Tog på oss alla kläder och åkte iväg till Farsta. Åt lunch och tittade på lite saker vi behövde. Nu har jag som sagt gjort mig i ordning och ska snart åka iväg till Sandra som fyllde år i veckan. Äta lite och sedan utgång. Ska bli kul för det är inte varje dag man är ute och festar!!

Får se hur pigg man är i morgon! Annars kommer blider från helgen!

Hoppas alla får en toppen kväll.... PS! Robinson börjar ikväll!

Inga kommentarer: