söndag 29 mars 2009

Trött tröttare tröttast

Ja det är jag det idag.
Vi hade en toppen kväll igår! Maja hade fixat underbar mat och jättgod dricka. Tänt en mysig brasa. Ja den bästa 30-års festen jag har varit på!! Så mysigt. Patrik blev jätte full haha.... vi kom väl hem vid 3 tiden tror jag. Andy och Kitty tog hand om Alicia. De hade redan åkt när jag gick upp.... ja jag gick ju upp vid 12 tiden idag tror jag att det var...

Nä en toppen helg men vart tog den här dagen vägen liksom??

Har bokat resa till Gran Canaria nu.... nästa onsdag så drar jag och Alicia SJÄLVA!!!
Japp ska bli "intressant" att se hur man ska klara sig på Arlanda själv och på planet. Hur i helvete ska man kunna äta mat på planet med en 10 månaders bebis i knät?? jaja... det löser sig nog. På flygplatsen där nere så möter pappa mig iaf =O)

Hoppas inte Martina och Danne blir för besvikna bara ... vi skulle ju fira långfredagen tillsammans..... sen missar jag även Patris mammas 70år dag =O(
Jaja.... en vecka i värmen kan inte bli helt fel iaf. Sen så längtar min syrra så efter Alicia. Hon har inte träffat Alicia på dryga 3 månader... och det är en evighet när de är såhär små.

Nepp softa vid tv.n ett tag sen SOVA!

1 kommentar:

empa sa...

Tack för inbjudan! Vi är dock på landet då....

PÅ tisdag 31 mars så är det klädbytardag i BAcklura (Gulsippan). Brukar vara megapoppis.... Vi åker dit å ställer oss runt 09:40.

KRAM!