onsdag 18 mars 2009

Dagens fynd

Ja idag har vi tagit bilen till Huddinge där vi besökte Christines mamma. Martina och Meja var också med (samt Felicia såklart!) Christines mamma har en klädbutik hemma. Jag "hittade" 2 par jeans och ett par jeansfärgade leggins. Allt detta fick jag för 300kr!!! Så bra! Jag som inte har några brallor just nu.... eller hade kanske man ska säga för nu har jag hehe.

Underbart väder idag så vi har även tagit en långpromenad.

Nu är det lasange som ska lagas samt Alicia ska ha middag. Patrik ska iväg och träna ikväll.... jag hade ju min kväll igår och i morgon är det träning igen.... här ska det hurtas på inför sommaren hehe.

Idag har jag varit lite trött så jag är glad över att jag ändå hakade på till Huddinge. Brukar bli lite trött på våren. Samtidigt får jag sånna där lycko känslor!! Känner mig nykär i livet och vill bara shoppa snygga skor, kläder, väskor och sminka mig och fixa håret.... (samt väga X kg mindre men men.... det är på G nu igen hehe)

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

hehe jag vet pappa sa att han talade om det för dig...jasså ska du ner...har du fått nå biljett? oj ja det vore ju superkul att få träffa alicia!!!