måndag 9 mars 2009

Varför är man så glömsk?

Åh dryga 9 månader har gått sedan mitt hjärtegos kom. Jag önskar jag kunde komma ihåg allt!! Alla små saker och alla stora saker... känns som om mycket bara försvinner ut ur huvudet...
Är glad att jag har bloggen men ändå. Där har man ju inte lagrat all info!!

Det är så underbart att ha det här lilla charmtrollet så tätt inpå hela tiden och jag fasar lite inför att börja jobba. Vi har oftast så mysigt ihop.

Är rädd för hur tiden ska räcka till!

Idag kan hon
sätta sig upp från att ligga och krypa,
försöker att resa sig upp (går ibland)
Älskar katter men är rädd för hundar
jaga mamma med gå stolen
jaga mamma krypandes
bolla
äta ordentliga burkar och äta kex
skratta
rynka på näsan
vinka
hjälpa mamma med blöjan (hon får en att hålla på med medans jag gör rent och hon lägger alltid blöjan där den ska vara
har 6 tänder
viftar hej vilt när hon ser andra barn och söker kontakt med dem.
Blir glad och reagerar på samma sätt när hon ser en bild på en bebis
Älskar att utforska sig själv i spegeln! (även om huvudet ibland åker in i spegeln aj!)

ja tiden går så fort..... ibland skulle man vilja trycka på pause!

2 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

fan va less jag blir skrev värsta långa kommentaren men kort och gott NEJ jag gör det för min skull. Känt mig otroligt stressad och pressad över att behöva flytta till sthlm igen och det jag behöver är stabilitet så vi får se vad som händer inget e bestämt än..såklart jag kommer sakna alicia asmkt men jag vill ju komma på eran fest å ligger det på helg så kan jag ju fara ner utan problem och hjälpa till så mkt som det bara går!

love u too!

Anonym sa...

Ja, visst går tiden alldeles för fort. Och man glömmer så lätt de där små söta grejorna de har för sig... Är glad att jag skrivit ned mycket i bloggen!

Här har vi öroninflammation igen. Suck!