söndag 22 mars 2009

Utgång igår men mår bra idag =O)

Ja igår hade vi en toppen kväll! Först en god middag hemma hos Sandra. Sen blev det dans på hennes "dansgolv" Taxis beställdes. När vi skulle gå till dem så kände jag bara åh nej JAG MÅR ILLA! Funderade ett tag på att åka hem ist. Tänkte att jag provar åka taxi in med alla iaf. När vi väl var framme så mådde jag bra (hade ju ändå fått i mig en vinare typ själv!)

Vi var på Ambassador. Vilket jävla skitställe måste jag säga. Innan var det blue moon bar. Det var ju bara så mycket bättre. Tror jag håller på att bli gammal också haha. Jag och Maria stog och pratade om det i toa kön. Alla tjejer var runt 20 år och alla var så så uppklädda, spacklade och alla var smala som pinnar med silicon bröst typ. Total fixat hår ja you name it!

Musiken var också kass men med tanke på att vi var ett stort gäng så hade vi kul ändå =O)
Vid 2 tiden gav jag och Maria + Tim upp och drog oss till T-banan... vi fick springa för jag hade 4 minuter på mig att hinna till min (nästa skulle inte gå förrens ... äsh jag kommer inte ihåg) Han med T- banan iaf och beställde en taxi som väntade på mig vid Konsum i Gubbis så jag slapp gå i mörkret.

Totalt sett så var det en utav de roligaste kvällarna på länge. Nästa helg är det fest igen. Maria fyller 30.....

Gäller att vila upp sig i veckan haha.

Patrik har tagit hand om Alicia typ hela helgen.... så så skönt!!

Inga kommentarer: