måndag 16 mars 2009

Helgen är redan över

Ja vad tiden går snabbt!!
I Fredags åkte vi ju över till gammel mormor. Sen på kvällen blev det hem till mina föräldrar. I Lördags kom Farmor och Farfar hit. Vi rev ena delen av garderoben i hallen så nu känns den stor =O) Blev så bra! Sen på kvällen (vi skulle ju ha haft spelkväll med några vänner men alla var sjuka) så kom Sandra och Maria över. Vi åt lite gott och kollade på melodifestivalen.
Igår blev det en heldag med brorsan och Kitty. Jag var först iväg en sväng och tränade förståss.
VI åt gott igen och spelade muski Buzz... så roligt!! sen såg vi en bra film. Twilight (slutet var stört men annars var den bra) vampyrfilm.

Så glad för nu har vi fixat ny barnvakt till den 28.e då det är 30 års fest. Andy och Kitty ska sitta barnvakt då =O) Kitty är tydligen ledig då när jag ska ha min 30 års fest med så det är ju jätte kul.

Mycket fest här framöver!! Nästa helg är det fest hos Sandra!, helgen efter hos Maria, ja sen är ju Mars förbi.

Idag blir det en lugn dag. Ska gå ner till Vi butiken och kolla vad de har för erbjudanden och så blir det en promenad. Men först FRUKOST!

1 kommentar:

Unknown sa...

god morgon kompis!!
När hade du tänkt att promenera?
Jag skulle kunna hänga på..e fortfarande lite kraftlös men måste komma ut känner jag! vi kanske kunde leka lite sen oxå om du har lust??