måndag 9 mars 2009

2.a inlägget för dagen UTMANAD

Bokstavs Utmaning

...Av Jennie

Regler: Kopiera regler och frågor. Länka till den som utmanat dig. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Korrekta svar och ej påhittade ord. Inte skriva samma svar två gånger. Om personen som utmanade dig, vars namn börjar med samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Glöm inte att utmana 5 personer. Lycka till!

1. Vad heter du?: Veronica
Ett ord på fyra bokstäver: väga
Flicknamn: Vendela
Pojknamn: Valter
Yrke: vvs montör
Färg: vit
7. Klädesplagg: v-ringad tröja
Mat: viktväktarformar
Sak i badrummet: vattenslang
Plats/stad: värnamo
En orsak att vara sen: väckarklockan
Något man skriker: var?
Film: Valkyria, eller filmen V haha
Något man dricker: vatten
Band: Wham (jaja det är ett dubbel v kom inte på något annat!)
Djur: vit trut
Gatunamn: vasagatan
Bil: volvo
Sång: veronica (cornelis w.)
Aktivitet: vattengympa
Utmanar; Martina, Emily, Caroline, Katta och Christine

4 kommentarer:

Unknown sa...

hihi kul med utmaning!
du, kan du sms:a E:s nummer!?
min funkar inte och har inga nummer inlagda på den andra telefonen jag anvöbder nu..

Unknown sa...

men du vill inte ha et snabbisbesök sen då? el tror du A smittar?

Unknown sa...

men det e ju 48 timmar sen hon spydde sist så det e säkert lugnt..Jag och E ska ta en prommis så vi får väl se om Meja vill sitta i vagnen sen oxå..men annars kommer vi gärna över och leker lite..:-)

Christine sa...

Hej! Felicia har inte spytt sen i lördags, men hon hostar och är hängig. Jag och Carl har fått magsjukan nu, vi var riktigt sorliga igår, jag låg i sängen hela dan med hinken. Carl är helt utslagen nu och han var inte riktigt frisk från sin förkylning heller. Mormor och morfar är här nu och hjälper till. Vad mysigt att ni har gått på bio åh jag vill oxå. Kram på er.