tisdag 24 mars 2009

Fullt schema

Ja igår var jag och Alicia på öppna förskolan i Farsta. Alicia hade jätte kul. Sen gick vi och lunchade med Martina och Meja i Farsta.

senare på kvällen åkte jag och tränade ett Step pass.

Idag skulle vi ut på en promenad bara men hamnade på öppna förskolan. Alicia åt lunch där och efter några timmar där så gick vi till Kyrkan där jag åt sopplunch för 40kr. Sen var det sångstund. Vi var bara där en timme. Nu när jag kom hem så sover Alicia i vagnen utanför dörren. Vi har äntligen köpt en baby vakt så nu hör vi om hon vaknar. Så jag passade på att damsuga nedre plan i huset och sätta igång en tvätt.
Ska ta ett glas saft nu för jag är så törstig. Sen blir det middag hos mina föräldrar ikväll.

Så kul. Alicia reser sig upp nu. Det har hon gjort ett tag men nu ska hon hela tiden stå. Hon drar sig upp med hjälp av mina brallor och håller om benet hårt när hon väl står för att sedan glömma bort att hon står och släpper...... helt galen är hon nu. Så nyfiken. VILL INTE SITTA I MAMMAS KNÄ INTE!!

Inga kommentarer: