tisdag 3 mars 2009

Mamma träff

Ja idag skulle det bli mamma träff. Ett tag såg det ut som om det bara var jag och Alicia men nu så kommer Christine och Felicia. Ska bli trevligt. Det är ju helt öken att sitta hemma själv med Alicia. Både hon och jag klättrar på väggarna.

Ang. mitt inlägg igår så var det bara min åsikt om en grej min syrra berättade om en kompis... vill inte skriva vad men det äcklar mig.

Alicia har börjat att kunna roa sig själv. Helt plötsligt hör man henne skratta åt något som hon tycker är roligt.... inget jag gör eller säger... hon kan sitta med sin katt och sen börja garva, så sött!

Nepp dags att börja skära lök osv. inför lunchen. Sen får vi se om vi går till kyrkans sångsamling sen eller vad vi gör.

Pengar är det mycket brist på just nu. Betalade vårat kreditkort på 14000kr och då återstår fortfarande 5000kr att betala *suck* får bli att betala dem nästa månad. Men då är det lite på resan och skänk och tapeter så .... det drar iväg...

Nepp blir till att snåla, men i morgon ska mamma ha roligt =O) Ska träffa Sara och äta och dricka lite vin och sen får vi se om det blir en bio.

2 kommentarer:

Christine sa...

Hejhej! tack för den goda lunchen och den mysiga eftermiddagen med promenad. Ses på torsdag! Ps. Kollade in bilderna från i lördags, vilka pumor!! Kramis

Katarina Nyberg sa...

jaaaaaaaaaaaa jag har fått igång mitt internet igen, im så fucking happy!!!!!!!