onsdag 11 mars 2009

Börjar bli som vanligt igen

Ganska skönt att vara hemma... vart tar dagen vägen liksom?? Alicia har börjat att busa och bråka som vanligt igen så jag antar att hon är bra nu! Har bara bajat en gång idag (jämfört med de 11 blöjorna igår). Pappa Patrik kom hem och lunchade lite. Sen har jag och A. varit ute på en promenad. Nu står bad på schemat. Sen blir det nog pyjamas direkt.... så slipper man tänka på att byta om sen. Vid 5 tiden ska jag iväg och dansa =O) Sats dans i Sickla... ska bli kul. Behöver röra på mig.

Alicia har börjat med att krypa runt med en strumpa i munnen.... precis som en hund... förstår inte vart ifrån hon har fått det bara....

Har börjat på en ny bok nu. Box 21 som jag har lånat av Kitty. Ska bli spännande =O)

1 kommentar:

Unknown sa...

Den är asbra den boken!:-)
vad skönt att hon verkar vara frisk nu, då kan vi träffas och lekA!!!!! Meja verkligen stormrtivs med andra barn, det kommer liksom mer och mer hela tiden! KUL!
Kraam!