fredag 20 mars 2009

igår och idag

Ja igår var vi ute tidigt tidigt! Tog "varvet" vid 8 tiden och var tillbaka vid 9 tiden. Alicia åt lite mellanmål och sen bar det av till IKEA. Shoppade förvaringar och barnsäkerhetsprylar och vips så var 1000kr borta! Vi passade även på att luncha där =O)

Hem och ta en till promenad då A. skulle sova igen.

Planen var träning igår kväll men jag fick inse att jag inte skulle tvinga mig själv till det så jag åkte över till Sandra ist och "svullade" vi käkade kina mat SÅ SÅ GOTT!!! Kollade på tv och sen var det dags att åka hem. Kom hem till strax innan 22.30. Direkt i säng för att gå upp vid 5 tiden. JAG ÄR TRÖTT IDAG!!!

Idag blir det lugnt! Patrik ska träffa en kompis ikväll så jag och A. blir själva hemma. Ska passa på att gå och lägga mig tidigt för i morgon är det fest!

1 kommentar:

Unknown sa...

vad brukar ni göra på påsken?
om ni inte ska träffa släkten kanske ni har lust att "fira" den ihop med oss? äta middag och måla ägg ;-) hehe