lördag 28 mars 2009

Verkar bli en jobbig dag idag SUCK!

Ja ikväll är det fest och vi ska få barnvakt =O)
Alicia har dock inte vaknat på sin bästa sida! Vid 4 tiden i morse var det typ god morgon.....(inte så pigg nu med andra ord!!) Vi var uppe ett tag sen somnade vi om. Sen vaknade hon halv 8 och då fick pappa gå upp medan jag sov vidare.

Kommer ner och ska äta frulle och A. blir så ledsen på mig!!?? Vad har jag gjort liksom. Nä hon skulle vara hos mig och INTE sitta i sin stol. Nu har Patrik gått upp med henne... han trodde hon var trött....

Så nu sitter jag här och är trött, äter frulle och har 100 saker som ska göras idag.
Snart ska jag iväg på klädbytardag, sen ska vi städa här hemma (eftersom vi får barnvakt) sen ska present inhandlas....

Fan vet inte om jag pallar att dricka ikväll.... kanske blir så att vi tar bilen bort... då kommer man hem lätt med.... men får se....

Igår kväll hade vi det trevligt iaf. Patrik tog hand om Alicia och fick henne att somna i Andys och Kittys sovrum!! (Helt otroligt med tanke på att hon typ vägrar att sova hos andra) så vi blev kvar där sent.... därav tröttheten idag.

Inga kommentarer: