söndag 14 december 2008

YES!!! Äntligen bakis! Vad jag har väntat

Haha kanske låter konstigt men jag har verkligen väntat på denna dag. I över 1,5 år. Ja först är man gravid och sen är ammar man osv... men igår slog jag på stort =O) Ja virrig som man här... här kommer gårdagens historia.
Åker hemifrån lite smått stressad vid halv 6 tiden för att hämta en kompis (Sandra) på andra sidan stan. Väl framme hos henne kommer jag på att jag har glömt presenten hemma. Så jag och Sandra får åka hem till mig igen. Hämtar presenten och kameran som jag också hade glömt. Lägger kameran i bilen och tänker inte mer på det.

Väl på 30-års festen så drack jag bara ett halvt glas vin för min kompis kom på att vi kunde åka hem till mig sen igen (OBS!! tjejen som fyllde år bor i Kallhäll och jag i Farsta.... det är en bit) å lämna bilen för att ta en tarre in till stan igen å festa. Detta gjorde vi.... fan jag kom hem vid 3 i natt... smått berusad och tarren hem.... rena rama rånet fan vad dyrt det har blivit med allt på det sista 1,5 året.... tarren kostade iaf. dryga 500kr!!
Jag hade askul å dansade en massa och snackade en massa skit. Gjorde även ett fynd då jag hittade ett SL kort som går ut sista dec =O)

Nu på morgonen så känner man sig lite tung och seg men det gör ingenting. Men så frågar sambon vart är kameran.... jag kommer ihåg att jag skulle fota igår kväll men hittade inte kameran så jag trodde att jag inte fick med mig den. Sambon ba: Bra först åker du tarre för över 500kr sen super du bort en kamera för 2000kr....... Jag letar som en toka och tänker sedan att jag ska kolla i bilen..... och där var den!!! Som sagt jävla virrpanna man har blivit.

Alicia hade skött sig exemplariskt..... lilltjejen har redan blivit manipulativ! Japp en ängel med Patrik så att han inte förstår vad jag menar när jag säger att hon är gnällig och en ängel med honom och gnäller inte. Så kommer jag ner nu på morgonen och då börjar hon att gnälla när hon ser mig. Först överlycklig och sen när jag bara lämmnar köket så blir hon fejk ledsen (Patrik såg haha) Hon liksom gnäller mammmaaaamaaaammmaaaa och kniper med ögonen för att sen titta. Är jag där då då är hon glad är jag inte där jag då fortsätter hon med dumheterna..... haha.... undrar vart hon har lärt sig att manipulera ifrån????

Nu ska vi iväg och hämta smörgåstårta (bra bakismat =O)
Martina skulle ha åkt med men hon stackarn ska till sjukan =O( Hoppas det inte är något allvarligt... blir ju lite orolig allt....

Sen hem å röja lite sen kommer svärföräldrarna.....

Eftersom kameran låg i bilen hela natten så har jag självklart inga roliga bilder som dokumenterar allt.... tyvärr....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul det låter! Såg bilderna på Facebook :-)

Skomakartummen sa...

He he... Det verkar ha varit en bra kväll... Det är nog tur att kameran låg kvar i bilen.. Första festen efter gravideter och ammningar vart blöt för min del och min kompis hade kamera... aj aj inte roligt även om hon skrattade så hon dog nästan... Hoppas du mår bättre i dag kram sari