torsdag 18 december 2008

Tur i oturen!

Åh snacka om jag har haft tur i oturen. Efter dagens bravader så kommer jag hem rätt trött. Upptäcker att korten på Alicia har fallit ur vagnen (hämtade "skolfoto" på öppna förskolan idag) Sur över upptäckten provar jag att ringa Farsta C där jag hade varit idag. De hade inte fått in några kort. Sen ringer jag till Connex (åkte T-bana hem...) Men där satt jag i telefonkö. Orkar inte vänta utan gör ett sista försök till Vi Matdax i Hökarängen. Åh tror ni jag blir lycklig när de säger att de har några kort där..... Så syrran som är på väg hit (hon ska sova här och mysa med Alicia ) ska hämta dem !!! =O)

Var iaf på Ö.f (Öppna förskolan) och åt lite gröt och macka. Alicia lekte med grannens barn... sen hade vi sällskap till Farsta C. där vi tog en fika ihop. Så trevligt.

I morgon blir det nog julbak om allt går enligt planer... vet inte vad vi ska baka bara... har ju redan gjort lussebullar, choklad.... hmmm blir nog knäck iaf... men det går ju snabbt.

Nu står kycklingen i ugnen (fetaost fylld med creamfraish täcke) samt en rotfruktsgratäng till det mmmmmmmm gotti gotti

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh gud vilken tur!! =D

Unknown sa...

yeeeiiiiii!! vad bra att korten kommit!!!!!!!!!!!!!