onsdag 3 december 2008

Dagen gick...


Ja vart tog dagen vägen? Vi vaknade i och för sig vid halv 10 tiden. Sen gick vi till Farsta och möta upp Emily och Ossian. Vi gick runt och kollade julklappar (har ju inte köpt någon än!!)men köpte inga idag heller. Jag och Emily satt och lunchade ett långt tag och båda bebisarna var mycket nöjda. Kameran glömde jag hemma men Emily tog det här fina kortet på 2 sötisar i mitt knä! Skulle egentligen till Nynäs i morgon och träffa en kompis men det blev inställt så jag ska haka på 3 andra mammor i mamma gruppen i morgon. Blir nog trevligt (det brukar det vara *S*)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för den fina kommentaren i min blogg!
är glad att jag träffat så gulliga vänner!
skärholmen blir det nog inte dock, ventilationsgubbar kommer hit under dagen nån gång.
kraam! //martina