onsdag 10 december 2008

Godmorgon

Ja Alicia fick mat vid halv 8 och somnade sedan om =O) Så nu har jag hunnit med att äta en frukost i lugn och ro. Det blev bacon och ägg. Vill ju försöka mig på GI metoden men jag är rätt kass på det =O( När Smulan vaknar ska jag ge henne lite mat och klä på henne. Sen ska vi ner till Vi butiken och köpa SAFFRAN!! De har ju halva priset på det idag och efter mitt misslyckade bak igår så måste jag ju göra ett nytt försök. Vi ska även en sväng till Farsta. Pappa Patrik fyller ju år på Måndag så en present måste han ju få. Senare ikväll är det styrelsemöte *Suck* Jag måste dit för jag var sjuk förra gången (även om jag är sjuk nu med) Men tänker inte stanna längre än tills kl 21 för då börjar Greys Athonomy och det kan man ju bara inte missa!

Hmm skulle behöva köpa lite mer julklappar.... får se vad man hinner idag. Vi tänker inte stressa!

Inga kommentarer: