söndag 7 december 2008

Långt kvar till jul!

Ja om man tänker på att knäcken skulle räcka till julafton så... jag har lyckats smälla i mig ca hälften av all knäck jag gjorde i förra veckan! JAG ÄLSKAR KNÄCK!! Min är sådär seg och god så att man har den i frysen...... mmmm....

Har varit och köpt julklappar till Patrik idag. Då är det bara hans presenter kvar... samt alla andra julklappar!

Vi har varit på babysim idag. Vi gick även fast Alicia är förkyld får se hur hon mår nu efter detta. Hon dök en gång och simmade som en toka i badringen... jag fick jaga henne i hela bassängen (riktig badanka är hon) Sen fick vi prova att låta Alicia hålla fast i våra fingrar.... utan att man håller i henne... som att hon ska lära sig att hålla i annars drunknar man....

Får se om morbröderna Andreas och Jonas kommer över sen på middag? Patrik har åkt med sin pappa till Ikea för att köpa en ny säng.

Inga kommentarer: