måndag 15 december 2008

GRATTIS!!

Ja GRATTIS pappa Patrik på din födelsedag. Detta firades lite smått igår då farmor och farfar kom över... vi åt en god smörgåstårta. Idag kommer den andra farfarn förbi och ska fira. Vi har varit på öppna förskolan en sväng. Sen gick vi och mötte upp pappa i Gubbängen för att luncha. Sen tog jag och mamma en promenad i Hökarängen och jag somnade så gott i min vagn... (sover fortfarande och har gjort det nu i 1,5 TIMME!!) Mamma har köpt 39 röda rosor till pappa och 2 mjuka paket. Sen ska mamma göra paj till middag för det ville pappa ha.... nepp nu kommer nog morsan och väcker mig... annars kanske jag inte sover i natt....

Nu har mamma varit och tränat Sats Dans. (Så roligt pass) När mamma kom hem hade jag redan somnat...

I morgon är det mammagruppen... JIPPI då får jag träffa mina vänner: Meja, Mimmie, Felicia, Ossian och Cameron

Inga kommentarer: