fredag 5 december 2008

Fredag

Ja idag har jag och mamma varit på äventyr! Vi gick ner till centrum för att möta upp Felicia och hennes mamma. Sen tog vi bussen till Skärholmen. Här skulle det shoppas julklappar! Men efter en hel dag i vagnen var jag rätt less (det var Felicia och våra mammor med!) Så vi åkte hem. Vi hittade inte så många julkappar heller. Hem och vända för att sen åka till babysim. Jag dök 2 gånger!! Mamma tyckte det var lite läskigt.... men jag var helt ok med att dyka. Fick lite hosta av vattnet bara som jag råkade svälja. Efter det tog vi en tur till mormor och morfar. Morbror Jonas kom hem från Kramfors ikväll också. Lekte lite där och sa hej då. De åker till Grankan i morgon.

I morgon ska jag på namngivelsefest. Min kompis Linnéa håller i det. Efter det så ska hela familjen åka in till stan och gå på julbord med morbror Andreas och hans tjej Kitty och hennes mamma ska också med =O)

Igår var vi nere på öppna förskolan och träffade Felicia och Ossian + mammor. Ja jag har träffat mina kompisar från mamma gruppen hela veckan känns det som, men det är bara roligt. Har ju lite att lära de andra barnen eftersom det bara är jag som kan sitta. Japp jag sitter jättebra nu för tiden... klart man välter ibland (inte så lätt att hålla reda på alla armar och ben och balans hela tiden )

1 kommentar:

Unknown sa...

vad kul med äventyr , Alicia!!
Hoppas min mamma tar mig till skärholmen innan jul för det e ju så mysit att ligga och lyssna när våra mammor kacklar ;-)
Tjo och tjim //Meja