torsdag 25 december 2008

Nu är julen över och och väntan på rean har börjat haha

Ja igår var en härlig och lite smått stressig dag. Dessvärre blev det inga foton på julbuffén som jag hade dukat upp men det fanns massvis med mat (ja vi kommer att äta julmat ett tag framöver =O) Julklappsöppning i 2 timmar. Har inte tagit några bilderp å Alicias julklappar men hon fick
As söta rosa Converse dojor
Söt Addidas dress
En lila "bobby" Car
ett rosa hjärta från "SNÖ"
En del kläder
En del gossedjur
Overall (men den fick vi lite i förskott)


Jag var ju helt 100 på att jag skulle få en mobil men vet ni vad jag fick?? Sambon har ordnat barnvakt den 28: Så jag fick en heldag på Hasseludden Yassuragi med behandling och 4 rätters middag samt hotel övernattning (och allt detta tillsammans med min älskling =O) Fick även ett presentkort på 500kr på guldfynd utan han.... JIPPI... ska gå in någon dag och kolla på allt... och bara välja... hehe...

Sen fick jag lite duschkrämer
nattlinne
2 t-tröjor
kökshanddukar
osv... lite smått och gott...

Nu har Alicias Farmor och farfar åkt hem (de sov över)
och vi ska ta och göra oss i ordning här för att åka hem till morbror Andreas och hans Kitty. Det är tacopaj där idag tillsammans med lite släkt till Kitty och Alicias mormor och morfar......

Ska som sagt lägga ut lite bilder sen från gårdagen

Ett stort tack för alla julklappar.....

Inga kommentarer: