måndag 29 december 2008

Åter hemma igen

Efterätt super god.. och i våra fina kimonos...
Hotellrummet

Jag i den rykande källan!


Ja nu har vi kommit hem igen. Alicia blev glad... men mest glad över att se PAPPA!! Fan jag då?? Nä det var bara pappa för hela slanten...... Pratade med mamma och hon sa att det kan bli så... den hon står närmast kan det vara så med.... jaja... what ever.... jag är iaf glad över att få träffa Alicia igen... hon har skött sig exemplariskt.... Varit jätte snäll...
Vi tog inte så många blider från SPA:et eftersom vi kopplade av totalt men några tog Patrik idag. Ett på hotellrummet och ett när jag sitter i den 40 gradiga källan utomhus... japp jag får bjuda på en bild på mig i badräkt.
Kan varmt rekomendera detta för alla nyblivna föräldrar.... vi känner oss som nya människor och gladare, lugnare människor

2 kommentarer:

Unknown sa...

låter underbart!!!
får väl se till att använda nåt kreitkort haha
see you friday!
(har gjort matsedel för en hel vecka med massa goa VV-rätter hih)

Unknown sa...

vi kanske kan skriva in oss där? och sen gå var 3:e vecka el nåt? så kan man ändå hålla koll hemma liksom. jag blir peppad av att gå på möten så jag gör det gärna, men har inte heller råd varje vecka.

önskar dig ett gott nytt år, ser fram emot 2009 som fan!

puss o kram