söndag 21 december 2008

Snabb inlägg!

Ikväll var moster Katta barnvakt och mamma och pappa var i Vällingby på bio. Vi gick på en 18 bio =O) Men när vi väl kom till V-by så ringde moster och sa att Alicia hade bajsat ner sina kläder... inget ombyte hade vi med oss så Alicia fick vara i en fleesfilt och ett par försmå brallor som moster katta hade som liten. När vi kommer tillbaka till mormor och morfars hus (där moster satt barnvakt) så bajsade hon ner sig igen. Vi åkte hem . Väl i bilen så börjar Alicia spy. Så pass mycket att jag måste ta loss henne för jag trodde hon skulle kvävas.... nu här hemma har hon spytt 2 ggr till och vägrar att äta..... Så nu ska jag ta fram plastade frotén och lägga mig... .får se hur mycket man får sova.... Patrik sitter uppe ett tag till......

2 kommentarer:

Unknown sa...

är det inte typiskt att sånt ska hända när man för en gångs skulle har planer?;-)

låter ju som magsjuka nästan!!
meja är tokförkyld, man får väl trösta sig med att dom fakstikst bygger upp sitt immunförsvar är dom e sjuka ;-)
kRAAM!

Anonym sa...

Å, nej! Håller tummarna att det inte blir samma som för Hugo...

Kolla på den här sida:
http://www.uppsalabarnlakare.se/1571a6eb-2631-4e9d-9477-abd75b3838d6-29.html

Tyckte den gav mig mycket hjälp. Ring om du behöver prata.

KRAM