fredag 12 december 2008

Man ska aldrig säga något!

Min gåstol är riktigt rolig!



Haha bara min!


Titta jag sitter själv =O)



Igår pratade jag med min kära vän Josse. Jag sa att Alicia sover ju hela natten osv. Ja men visst... bara för det vaknade ungen vid 4 och var pigg och ville ha mat. efter mat och försök till att somna om lyckades jag till sist men då var kl. halv 6! Sen fick jag sova tills kl 7. Ja då var det dags att gå upp enligt lilltjejen.

Nu har jag börjat på allvar med att försöka ge Alicia välling. Men jag vet inte om jag är trög eller om det är lilltjejen som är det. Hon äter ju bara hälften så mycket som med ersättning... SKA DET VARA SÅ?? Får hon inte vätskebrist då eller nåt??

Ja jag åt en tallrik gröt med banan i. Prova det om ni inte har gjort det? Koka gröten på spisen med bananbitar i.... bananen blir jättemosig och god!! Man behöver ingen sylt då så det är värsta nyttiga =O)


Snart dags att gå ut i regnen. Ja jag har ju hjärnsläpp. I förrgår var vi i farsta då glömde jag apoteket. Igår var vi i farsta och jag var jättenöjd över att jag kom ihåg apoteket men när jag kom hem kom jag på att jag hade glömt presenten tills på Lördag så nu måste vi dit igen... Så en promenad till Farsta blir det och nej vi tar inte bilen... här ska det röras på fläsket inför jul.... jag tänker då inte bli julskinkan för i år!

Inga kommentarer: