lördag 6 december 2008

Duktig mamma

ja då har jag varit duktig. Åkte iväg till Gymmet och tränade sen tog jag en snabb sväng in på Gina tricot. Hittade ett par "tajts" och en t-tröja, en tunika och en annan topp =O) 550kr gick allt på. Så skönt att få lite nya kläder. Har dock inte provad dem än. Vi ska ju snart iväg på namngivelsefest och julbord och jag kände att jag behövde något nytt =O) Det med ett par sjyssta stövlar...... hehe.

Pappa Patrik har också varit duktig. Tränat har han samt dammsugit hela övervåningen och tagis sönder vår trasiga säng. Så nu sover vi på madrasser på golvet.... ikea i morgon blir det. Vi hade ju Malm sängstomme men det blir nog Hopen nu ist. när man ändå måste byta. Det var Patrik som ville ha Hopen och jag säger inget om det för den är snygg.

Alicia gör framsteg. Hon sitter nu mer jätte bra! och både i går och idag har hon ätit mat =O) Ja hon åt en halv burk palsternacka i går och en halv idag. Visst det är från 4 månader men vi får helt enkelt börja smått. Den mat jag gjorde var ju inte så populär.... får väl vänta lite med den då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha det så kul idag :-).

Hoppas att vi kan ses ngt innan jul!? Vi borde försöka boka in ngt.

KRAM