fredag 19 december 2008

Vagel igen och trött

Ja igår blev det en repis från förrgår kväll.
Moster Katta, Kitty och morbror Jonas kom förbi. Drack NK tee och åt choklad. Kollade på tv. När de är här så blir det till halv 12 på kvällen (Man är inte riktigt van att gå och lägga sig vid 12....) Moster Katta sov även kvar här... delade dubbelsängen med mig. Alicia hade svårt att somna. Eller ja hon sov men när vi skulle gå och lägga oss så vaknade hon.... och det var ju så så spännande att moster var kvar så Alicia somnade efter 12 någon gång. Sen har vi sovit dåligt alla 3 tror jag. Vaknade i morse halv 8 av att Alicia ligger och tittar upp ur sin säng. Min vagel (som jag fick i förrgår) är ännu värre idag. Jordens påse under ögat och helt svullet. Gör ont när jag blinkar *Suck*

Igår smsa en kompis från jobbet om att det är julmys idag på jobbet. Kul att ens egna chef ens hör av sig!!... nä det har hon ju inte gjort.... tycker att det är hennes jobb att bjuda in mig när det är något.

Idag e det julbak, blir dajmkakor iaf.

Inga kommentarer: