tisdag 23 december 2008

dan före doppare....

Ja idag är det dagen före julafton. Det märks... det är kaotiskt om man ska till något köpcentrum. Ja jag var iväg till Farsta en sväng då jag skulle träna. Spinning och ett core pass blev det men fan vad svårt det var med parkering! Fick tag på en på betalparkeringen men den var så trång så jag kom knappt ur bilen. Vi håller på att fixar lite hemma idag och Patriks pappa ska komma och få lite julklappar då han firar med Patriks syrras familj i morgon. Jag håller på att baka non-stop kakor =O) Huslig värre... sen ska jag göra en kladdkaka också... sen nog med bak för i år.... Blir lite smått stressad... ska hinna griljera en skinka och fixa och dekorera ägghalvor osv. Alicia mår bättre idag så hon sover ju inget som hon har gjort nu när hon har varit sjuk så ..... men det är skönt att lilltjejen mår bättre nu =O)

GOD JUL!

Inga kommentarer: