tisdag 9 december 2008

Med risk för att låta enformig..... Lugn dag!

Ja idag är det Tisdag. Den obligatoriska mamma+ barnträff dagen. Vi bara älskar den (både Smulan och mamma) men idag får vi hoppa den =O( Jag har hela bihålorna fulla med snor och hostar och Alicia är så snorig och hostig.... vi går båda på Nässeril, och hostmedicin (mamma tullar på Smulans flarra haha) Ush igår var Smulan jätte jobbig. Gnällig och så händer det ju inte så mycket här hemma.... och idag blir en till sådan dag. Både jag och Alicia är rastlösa. Igår målade jag hennes bokstäver till hennes rum. Blir fint. Sen tänkte jag att jag ska orka baka lussebullar idag. Dubbelsats så det blir runt 60-70 bullar!! Tänkte att det är lika bra för knäcken är slut (risken finns att bullarna tar slut de med innan jul)

Min fina lilla flicka, min ögonsten mitt hjärtegos! Du måste bli frisk snart!

1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Sänder er båda en JÄTTESTOR krya-på-er-kram!! Hoppas ni snart ska bli friska så att vi kan ses igen!! Ta hand om er båda!! Många kramar från oss :0)