tisdag 9 december 2008

Baka baka liten kaka

Japp då har jag satt igång att baka lussebullar. Fan jag är ju värdelös på sånt. För det första ska det bli 35 bullar. Men jag mitt nöt när jag håller på tycker att de ser så små och klena ut så jag gör en ca 25 bullar ist. Nu när första plåten är inne i ungen ser det ut som om det kommer att bli mega lussebullar... (TYPISKT MIG!)

Sen skulle jag göra dubbel sats men gjorde bara en enkel eftersom saffranet inte lucktade saffran så ville jag inte förstöra dubbel sats.... (saffranet är köpt på Grankan för där är det billigt med saffran....) Så får se om jag ens kommer att palla att göra en till sats sen??!!
Hmmm jag kommer ju att behöva baka knäck igen haha.

Lilltjejen är asgnällig (fan baka och ta hand om barn samtidigt är inte min grej riktigt)

Hon vägrar dessutom att äta nu *Suck*

Inga kommentarer: