fredag 12 december 2008

Japp då bakar vi lussebullar igen då!

Japp har bakat en sats med lussebullar nu igen. Ska snart sätta in plåtarna!
Sen ska vi på restaurang ikväll. Japp sambon ville mysa lite så han ska ta mig och Alicia till Stekpannan vårat favis hak!

I morgon är det träning om jag mår bättre och sen göra sig i ordning för fest... dessvärre ska jag ju ta bilen men tänker ändå dricka precis när jag kommer dit så hinner det nog gå ur kroppen innan jag åker hem... Köpte present till personen vi ska till i morgon. Blev ett jätte fint halsband från Girls of pearls. Skulle själv vilja ha =O)

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

Jag längtar så mkt efter er nu, känns otroligt ensamt här uppe nu och känner mig lite nere...lät jättemysigt med julbak så det tycker jag vi ska göra! Hoppas ju på att få sova lite hos er sen ska du å patrik få unna er ngn kväll bara ni två medans jag tar hand om alicia :)

Jo då jag kirrar röbetssallas så det e lugnt! Men allt sånt fixar vi när jag kommer ner. Har verkligen ingen julkänsla i kroppen och jag hoppas den kommer fram. Hoppas det blir en bra jul, men det visar sig..det blir nog bra..men ja allt är ju som det är just nu i mitt liv ..

ses snart sis! pussar