onsdag 10 december 2008

Snart dags för sängen

Fan alltså jag vill verkligen rensa här hemma och bara röja och få det fint men var finns tiden?
Vill verkligen ha en skänk till vardagsrummet nu också. Så mycket man vill ha hela tiden.
I morgon ska vi byta gåstolen mot en ny. Sen ska vi till Haninge och visa upp sittdelen på vagnen då 2 ögglor har lossnat (jävla skit vagn.... man betalar en massa å så är det små fel...)

Skulle behöva baka också... nya lussebullar... de som blev utan lussesmak står här i påsar.... kommer inte att ätas upp.... vi har fått i oss några men de är ju inte så goda.

På Lördag ska jag iaf iväg på 30 års fest. Ska bli kul men det blir nycktert då det är ute i Kallhäll och jag vägrar att åka kommunalt hem därifrån och har inte råd med en tarre hem....

Patrik mitt hjärta har skruvat ihop våran nya säng... japp den förra pajade... den sprack i stommen och ena maddrassen låg snätt då den hade åkt ner igenom stommen liksom... Och nä den är inte sönderknullad *S*

Men iaf. en ny sängstomme som Patrik valde ut... snygg är den och jag kommer att sova som en prinsessa!! Patrik var så duktig idag för han skruvade även ner Smulans säng till lägsta nivå. Vi är oroliga för att hon rätt som det är ställer sig i sängen.... då kan vi inte ha den på högsta läge...

GOD NATT!

Inga kommentarer: