lördag 13 december 2008

Nyss vaknat

Ja då är vi tillbaka i gamla vanor igen =O) Alicia vaknade vid 7 fick mat och så somnade vi om båda två. Vi vaknade för 10 minuter sedan (ja alltså halv 10!!) Men jag kände mig mer död nu vid halv 10 snåret än vad jag gjorde vid 7 tiden.....

Ikväll är det party för min del. Vad jag längtar.... vi ska väl röja lite här hemma först sen bär det av. Igår var vi på Stekpannan... så god mat där. Servitörerna är så vänliga. Vi har ju varit 2ggr här i sverige på restaurang. Kan rekomendera att gå med ett litet barn haha. Alla servar en till max och är trevliga. Det är nästan så att är du servitör så är du barnkör (spec. män) ASG. De kommer fram och börjar prata dadda och säga att hon är ju så söt och klappa på henne osv.

Nu blir det nog inget mer restaurangbesök innan grankan! Vi hoppar nog babysim på söndag =O( Alicia är fortfarande hostig och snorig... Fan att det aldrig går över... vi har hållit oss hemma i en dryg vecka känns det som.... Men men.... läkaren sa ju att det kan hålla i sig till Mars... men tänker nog ändå gå till läkaren igen..... om det inte går över..... måste ju vara jobbigt för lilltjejen.

Förresten vet ni? Jo jag har lyckats med att fota upp 4 gigs minne så jag har ingen kamera nu. Patrik måste hjälpa mig att föra över bilder till våran externa hårddisk. Vill ju fota ikväll...

Ha en bra dag för det ska jag ha haha.....
PS! I morgon är det jag som har sovmorgon =O) (hmmm det hade jag väl idag med...) men jag menar på riktigt... Patrik tar henne!

1 kommentar:

Unknown sa...

vad e stekpannan för ställe+
? asbra att kunna gå dit med barn liksom..blev jättesugen på att gå ut och käka, det ger ju lite krydda på vardagen liksom.
ha så himla kul ikväll!!
stor kram så hörs vi i morrn!