lördag 2 maj 2009

Ush

Jag känner mig nere! Om mindre än en vecka så blir jag 30 år.... jag har väl ingen direkt 30 års kris... det skulle lika gärna kunna vara 29 eller 31..... men tiden går och jag känner mig inte nöjd. Vill ha ett bättre och roligare jobb.

I natt har jag sovit uselt så det kan ha med saken att göra. Ikväll ska jag ut med Joanna å det ska bli jätte trevligt men man skulle ju vilja vara pigg liksom.

Skulle egentligen träna idag men jag tar nog en sväng till Farsta å tittar lite i affärer å köper lite vin å så inför festen så blir det inte så mycket att bära sen tänkte jag.

stökigt här hemma med....

Nepp måste nog äta lite frulle.

Jag behöver komma bort ett tag själv med bara någon kompis känner jag. Hoppas jag och Sara kommer iväg i höst eller så..... sen så vill jag åka till USA med Sandra nästa år. Vilket jag tror hon är på att göra =O)

Nepp dags att rycka upp sig! Solen skiner och livet leker...

Inga kommentarer: