torsdag 7 maj 2009

TRÖTT

Ja idag är jag trött! Trött på en gapande unge som har varit extremt jobbig hela jä-a veckan. Ska bara vara hos mig HELA TIDEN!! Inget annat är bra!! Mycket skrik och gnäll..... Hon håller på att få en kind tand men den kan väl inte ställa till så mycket. De få gånger hon kan vara själv hittar hon på bus så jag blir helt svettig. Är toa dörren inte helt stängd så går hon garanterat dig och river ner allt under skötbordet. Annars är det kläder som ligger i hallen som hon river ner och ska "prova" Ja det är ganska så sött för hon tar alla kläder och drar dem över huvudet (för så gör ju mamma!)

Igår satte hon telefonen till örat när mamma sa att Råttan Kurt ringde hehe.... Så stolt. Hon har även lärt sig vilka skåp jag säger AJA BAJA till och såklart är det de skåpen hon ska till..... och ja... inte en lugn stund dvs.

Igår sket vi i att träna och åkte till City gross å handlade för att sedan åka hem till Sandra en sväng. Patrik fixa hennes soffa och vi fikade lite. Alicia rev typ ner alla fjärrkontroller. Lyckades sätta på dvd och byta en massa kanaler. Det hela blev rätt roligt när hon råkade sätta på sånt hon inte skulle "harkel"

Idag har vi en lugn dag så skönt . Men det blir nog en gnällig en dessvärre. Först ner till centrum med en granne för att hämta ut tidningar som vi ska dela ut till de som bor i föreningen..... sen måste jag handla lite inför i morgon... .hmmm om jag inte tar det i morgon...

Sen om jag pallar ikväll då så blir det träning....

SISTA DAGEN INNAN 30ÅR....... JA SNART ÄR JAG GAMMAL!

2 kommentarer:

empa sa...

Välkommen till livet med en 1 åring i huset ;-)....... det går knappt att vara hemma med Hugo kan jag lova. Förstår dom som lämnar sina barn på förskola runt den här åldern....

Och NEJ du är inte gammal. Bara visare.

Stor kram!

Danne sa...

Hmm det är inte gammalt att bli 30!!! Har varit det i fyra år nu och det är inte så farligt :-D Men ta det lugnt på festen sen för bakfyllorna när man är 30+ är inte att leka med.