söndag 31 maj 2009

sista tiden

Ja det har varit mycket nu därför få inlägg. Alicia hade kalas, igår blev det utgång med några kompisar på moesbacka (så trevligt!!) Idag har vi haft en super trevlig mors dag. Åkte hemifrån vid 10,30 och kom hem först nu (21,00) Vi gick längs vattnet till Tanto och hade picnic med oss. Malin kom och mött upp oss och vi åt glass. Sen tog vi en sväng till Maria på en fika (mera glass =O) för att sen åka hem till mina päron och äta mat. Tanken var att vi skulle ut och äta ikväll på restaurang och tänkte att vi skulle gå på ett jätte mysigt litet ställe. Men såklart var det fullbokat (sedan en vecka tillbaka) Det är ett ställe som få känner till och som vissa kändisar åker till just för att det är litet.... man sitter på en brygga och äter...... i say no more!
I morgon åker pappa Patrik till Thailand.... hmm kommer bli tufft här hemma. Ensam med en busig liten tjej som inte direkt lyssnar.......
Bilder från idag (morsdag picnic) och 1 års kalaset, alla bilder hamnar "baklänges" sista bild tagen är denna...
i kväll hos mormor och morfar, BUS! Mys i tanto

Mammas kompis Malin kom och "tittade på mig" och umgicks
Pappa äter picnic
Mamma poserar som vanligt =O)

Jag i vagnen.... tittar på alla hundar och ankor kvack kvack

Min 1 års tårta
Oj vad många mammor och små barn... tror vi blev 11 utav varje sort (+ en pappa =O)

Hmm det där med att öppna paket har jag aldrig förstått mig på!
Puss puss
Hej kompis vad kul att du kommer!! Elvira lämnar över paket till Alicia men A. fattar inte att hon ska ta emot det.
Mamma och jag

1 kommentar:

empa sa...

Fina bilder!!!! Skönt att du verkar piggare :-). Gör mig glad.

Nappen sitter ju som en smäck i Alicias mun! Kul!

Veckan är tom faktiskt.... Förutom torsdag, då ska jag JOBBA.

Kram!

ps. jag lär dig gärna att pyssla.