måndag 25 maj 2009

Öppna förskolan

Ja idag har vi varit på öf en sväng. Mötte Martina och söta Meja där. Åt lite tårta då Rahim fyllde 1 år. Så komiskt för hon som leder öf säger ofta fel och sjunger helt galet fel. Hon kallade Rahim för Ibrahim hela tiden... haha vad pinsamt!!

Sen följde Martina med hem och lunchade samt en granne i längan. Sen har jag och Alicia busat hela dagen. Varit i Sandlådan, krypit i gräset myst osv.

Jag har ingen energi idag efter natten. Alicia kräktes i natt igen utav slem.... hoppas på en kräkfri natt i natt....
Ja trött är vad jag är och middag blev det typ ingen.... 2 rostbröd med ost och parma på bara... känner mig hungrig´men pallar inte... blir nog en påse popcoarn om ett tag.

I övermorgon blir min lilltjej 1 år!!! Hoppas jag har överskotts energi i morgon och att A. är snäll och inte så gnällig och klänig......

Inga kommentarer: